Brev:
Sex og smertefulde plukveer i uge 35
23. august 2006
Alder:
0 mdr.
Sex og smertefulde plukveer i uge 35
Kære Helen
Jeg fik omkring uge 31 smertefulde plukveer, der i begyndelsen tog nogle timer, før de fortog sig, men desværre endte med at plage hele nætter. Jeg fik besked på, at at tage den med ro og blev sygemeldt fra mit arbejde. Det hjalp gevaldigt i første omgang, men de er nu dukket op igen her i uge 35.
Min læge har på intet tidspunkt berørt, hvorvidt sex kunne provokere disse 'anfald', men nu er vi blevet lidt i tvivl, selvom der ikke umiddelbart er nogen åbenlys sammenhæng. Jeg får kraftige alm. plukveer, når min mand og jeg er sammen, men de har på intet tidspunkt gjort ondt.
- Kan smertefulde plukveer provokeres af, at vi går i seng med hinanden, og bør vi derfor stoppe/vente til jeg evt. går over tiden?
- Hvis ja, gælder dette så også sex uden samleje - gensidigt kæleri.
Turtelduerne