Brev:
Underlig cyklus
4. juli 2006
Alder:
0 mdr.
Underlig cyklus
Hej igen.. :-)
Jeg skrev ind for ca 18 dage siden, at min kæreste og jeg gerne ville have et barn, og at jeg lige er stoppet med mine p-piller midt i en pakke.
Jeg havde fra dag 22 - 27 i min cyklus, lyserødt og brunligt udflåd efter wc-besøg. På dag 28 testede jeg negativ og fik så min menstruation sent om eftermiddagen.
Nu er det så sådan, at jeg ikke synes at hverken mængden eller varigheden har været som de menstruationer jeg tidligere har haft (led også af temmelig stærke smerter) I løbet af dagene, er der heller ikke rigtigt kommet noget ud i bindet. Kun når jeg har tisset, er der kommet noget ud der godt kunne være menstruation.
Dag 29(aften) - 30 synes menstruationen at være ved at stoppe igen - og i dag føler jeg det ikke det er nødvendigt at bruge bind.
Jeg kiggede på testvejledningen og fandt ud af at jeg havde læst den forkert den dag jeg testede - var ret træt kl 5:30. Jeg kasserede den efter 5 min istedet for at læse. Jeg ilede selvfølgelig ud på wc - her til formiddag, dag 31 - for knibe nogle dråber ud .... negativ.
I går aftes fik jeg derudover en svag, kvalme der hang ved indtil at jeg faldt i søvn.
Som det jo nok fremgår af brevet, håber jeg jo selvfølgelig at jeg er gravid på trods af alt. Men kan der være andre årsager til at min menstruation er på denne måde?
Kærlig hilsen Skorpionen