Brev:
Selvbruner og graviditet
9. maj 2006
Alder:
0 mdr.
Selvbruner og graviditet
Hej
Nu hører jeg desværre til en af dem der ikke kan blive brun på benene. Jeg bruger så normalt selvbruner her, ellers ligner det jo bøjelig gips *G*
Nu er mit spørgsmål så: må man det når man er gravid. Kan ikke finde noget om emnet nogen steder, så jeg håber du kan hjælpe mig.
Kærlig hilsen
Silles