Brev:
Spabad, jacuzzi, dampbad eller sauna
3. maj 2006
Alder:
0 mdr.
Spabad, jacuzzi, dampbad eller sauna
Hej
Har læst at nogle svømmehaller fraråder gravide at gå i spabad og jacuzzi, men man godt kan gå i badekar. Er der nogen farer for at bruge nogle af ovennævnte ting, og hvorfor frarådes det gravide?
Er gravid i 6. uge, og skal på wellness ophold i weekenden, og vil gerne være sikker på jeg kan deltage i nogle af tingene uden fare for mit ufødte barn.
Kærlig hilsen
Silles