Brev:
Slimprop
4. august 2004
Alder:
0 mdr.
Slimprop
Hej
Jeg vil meget gerne vide hvor langtid der går før slimproppen gendanner sig?
jeg tabte slimproppen i 21 uge og ved ikke om jeg kan dyrke sex med min kæreste uden kondom?
Desuden ved jeg heller ikke om jeg må tage på stranden og bade eller lign? Slimproppen beskytter jo barnet for bakterier.
Håber du svarer hurtigt, da jeg gerne vil nyde sommervejret i vandet :)