Brev:
2. graviditet føles anderledes
28. juli 2004
Alder:
0 mdr.
2. graviditet føles anderledes
Hej
Jeg er en kvinde på 32 år, der har en søn på 7 år som vi har fået på naturlig måde. Nu er jeg så gravid igen, men har fået hjælp til dette.
Vi har gået på fertilitetsklinik i ca. 4 år, og nu lykkedes det.
Jeg er 13+0 og det går stødt og roligt. Men alt har været anderledes denne gang og det har jeg svært ved at tackle.
Jeg havde meget kvalme, hvilket nu er på retur. Er stadig træt i perioder, har nu meget hovedpine og høj puls. Stofskiftet er ok, men uroen kan måske skyldes stress? Eller en reaktion på den hormonforandring som jeg har været igennem?
Har været sygemeldt i 2 uger pga. høj hvilepuls. Er nu raskmeldt igen.
Jeg har svært ved at jeg er så påvirket fysisk og psykisk. Føler mig svag, utilstrækkelig og pivet. Har mest lyst til at ligge mig under dynen, hvilket jeg selvfølgelig ikke gør. Men jeg troede at jeg skulle være ovenud lykkelig, og nu er jeg bare træt, ked af det og træls.
Samtidig er jeg ikke en af de mindste gravide, og ved godt at motion er vigtigt for mig. Men jeg har ofte ikke overskud til selv at gribe mig i nakken og få mig kick startet...
Tak