Brev:
Bange for fødsel
26. juli 2004
Alder:
0 mdr.
Bange for fødsel
Hej!
Jeg skriver til dig fordi jeg har et stort problem, problemet er i hvert fald meget stort for mig.
Min mand og jeg ønsker os for alt i verden et barn, men jeg kan simpelthen ikke klare tanken om fødslen, og derved tør jeg heller ikke blive gravid.
Er der nogle muligheder for at man evt. kan få et kejsersnit? eller må jeg belave mig på at jeg ikke kan få nogle børn, hvis jeg ikke vil føde på naturligvis?
Jeg håber på at du kan hjælpe mig, med mit spørgsmål.
Jeg bryder mig heller ikke om min læge så ham kan jeg ikke rigtíg snakke med, føler jeg, og syntes også at det er lidt flovt at jeg har det som jeg har det.
Mange hilsener fra den fortvivlede