Brev:
Vægttab og graviditet
14. juli 2004
Alder:
0 mdr.
Vægttab og graviditet
Kære Netsundhedsplejerske
Jeg vil gerne høre hvordan det er med vægttab og graviditet. Vi er påbegyndt "projekt baby", men jeg ønsker at tabe mig omkring 10 kilo. Jeg vil gøre det på en naturlig måde, med mere grønt, mindre fedt og mere motion end jeg normaltvis dyrker.
Jeg har længe gerne ville tabe mig og syntes det er en motivationsfaktor, at være sund og i rimlig god form, når jeg bliver/er gravid.
Kan det være skadeligt for graviditeten/fosteret, selvom det ikke er en ekstrem "kur"?
Med venlig hilsen KA