Brev:
Min kæreste og jeg ønsker at få et barn
28. juni 2004
Alder:
0 mdr.
Min kæreste og jeg ønsker at få et barn
Hej
Min kæreste og jeg ønsker at få et barn, hvorfor jeg er stoppet med at tage mine p-piller for ca. 2 måneder siden.
Mit spørgsmål er, om der er noget man kan gøre for at forøge chancerne for graviditet, som f.eks. at spise noget bestemt ex. vitaminer eller grønsager eller undlade nogle bestemte ting som f.eks. koffein.
Med venlig hilsen
Chanette