Brev:
Endnu ikke gravid
23. juni 2004
Alder:
0 mdr.
Endnu ikke gravid
Hejsa
Vi har prøvet at få børn i 1 års tid. Når vi er i seng sammen gør vi det på amindeligvis, er det forkert? Hvad skal jeg ellers gøre?
Jeg er ved at være træt af ikke at være blevet gravid endnu.
Hilsen Randi