Svar: Endnu ikke gravid
23. juni 2004
Alder:
0 mdr.
Kære Randi
Jeg kan godt forstå at du er træt af at der ikke rigtig sker noget. Når man først har besluttet sig til at nu skal det være, så håber man selvfølgelig hver gang at nu er den der og hver gang menstruationen kommer, så bliver man så skuffet.
Med hensyn til stillinger og graviditet, så tror jeg ikke at det har nogen betydning. Sædcellerne skal nok finde vej på den ene eller anden måde.
Men det har naturligvis betydning at ramme ægløsningstidspunktet og derfor er det en god idé at du ved ca. hvornår du har ægløsning, med mindre I vil bruge metoden med at gå i seng sammen hver anden dag i håb om så at ramme plet.
Krydser fingre for at det snart lykkes for jer:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske