Brev:
Affarve hår når man gerne vil være gravid?
9. juni 2004
Alder:
0 mdr.
Affarve hår når man gerne vil være gravid?
Hejsa
Vi prøver at blive gravide. Er det så en god ide at affarve hår, farve det?
Nej vel?
Med venlig hilsen
Piaf