Brev:
Gravid - uro og rastløshed
11. december 2009
Alder:
0 mdr.
Gravid - uro og rastløshed
Hej Helen,
Så føltes det endelig helt rigtigt at gå i gang med "projekt barn nummer 2" og det er hurtigt lykkedes, så jeg nu er 6 uger henne. Tak for dine råd dengang for snart halvandet år siden hvor vi stadig var lidt i tvivl om, hvornår det skulle søsættes. Fiona når nu - om alt går vel - at blive knap 4½ år inden hun bliver storesøster, så det må vi så bare få det bedste ud af.
Vi er meget glade og spændte på de udfordringer der venter når 3 bliver 4!
Jeg har haft helt "normale" tidlige graviditets-symptomer som brystspændinger, murren i underliv og lænd men - jeg er slet ikke træt, nærmest tværtimod! Jeg er fyldt af en rastløshed, kan ikke rigtig koncentrere mig på job (sidder fx og skriver dette fra mit arbejde!), bliver nærmest hyperaktiv om aftenen og når jeg endelig falder i søvn vågner jeg let og flere gange i løbet af den i forvejen korte nat...
Det har nu stået på en god uges tid, så det er jo ikke noget helbredstruende, men jeg tænker bare om det ikke er mærkeligt, at jeg ikke er træt og om min krop ikke skulle bruge energien på at gro det lille liv i stedet for at holde mig vågen? ;-)
Hilsen os