Brev:
Ønske om graviditet og koffein
7. december 2009
Alder:
0 mdr.
Ønske om graviditet og koffein
Hej Helen,
Jeg vil gerne spørge dig om koffeins indvirken på muligheden for graviditet.
Jeg drikker ikke kaffe, men drikker en del coca cola zero, som jeg har hørt, der skulle være en del koffein i. Jeg har skåret mit forbrug meget ned, så jeg da også har dage, hvor jeg slet ikke drikker det. Jeg er dog så meget i tvivl, om jeg helt burde lade være? De dage, jeg drikker meget, er det ½ L, der er tale om.
Hvad er din holdning til det? Kan det forvirre kroppen mere, når jeg i forvejen kæmper lidt med en uregelmæssig menses?
Tusind tak for dit svar:o)
Mange hilsner
Nina