Brev:
Henvisning til gynækolog
7. december 2009
Alder:
0 mdr.
Henvisning til gynækolog
Hej Helen,
Tusind tak for dit svar på mit tidligere brev.
I forhold til min uregelmæssige menses rådgav du mig til at blive undersøgt af en gynækolog. Men da jeg ringede til dem, fik jeg af vide, at jeg skulle have en henvisning fra min læge for at få en tid. Jeg var så ved lægen dagen efter, men min læge mener ikke, at det er PCO, jeg har, da mine blodprøver jeg fik taget efter 3 mdr. var rigtig fine. Det eneste symptom jeg har på det, er min menses.
Hun tror, det er min krop der skal have lov at finde sig selv efter så lang tids brug af p-piller. Hun mener, at vi skal tales ved igen til marts, hvis ikke jeg er blevet gravid der, men har lidt svært ved at overskue at skulle vente så længe.
Mit spørgsmål er til dig:
Synes du, jeg skal insistere på at komme til gynækolog allerede nu?
Jeg ville jo være ked af, at der gik 1-2 mdr. inden jeg kunne få en tid hos en gynækolog, og vi så venter til marts/april med at sætte det igang.
Skal jeg slå koldt vand i blodet, eller må jeg godt presse lidt på?
Tusind tak for en dejlig hjemmeside.
Mange hilsner
Nina