Brev:
Brunligt udflåd og nervøs
29. oktober 2009
Alder:
0 mdr.
Brunligt udflåd og nervøs
Hej Helen
Tak for dit svar sidst, det hjalp virkelig.
Jeg har nu i et døgns tid haft lidt brunligt udflåd ved toiletbesøg. Min læge sendte mig til scanning, hvor vi kunne se den lille spire og det bankene hjerte.
Det var rigtig dejligt, men samtidig er vi stadigvæk nervøse, da lægen gav mig besked på at det brune udflåd var tegn på at der var noget blødning, og jeg skulle gå hjem og slappe af.
Er det normalt med lidt lyst/brunt udflåd? Der var jo liv i spiren og størrelsen passede. Den var 5 mm og jeg er 6+1 henne.
Har jeg grund til at være nervøs?
Hilsen Mig :-)