Brev:
Negativ test men ingen menstruation?
24. september 2009
Alder:
0 mdr.
Negativ test men ingen menstruation?
Hej Helen...
Ja... så er jeg gået 4 (næsten fem) :o) dage over tid, jeg plejer altid at kunne stole på min menstruation, nøjagtig 28 dage. Jeg har testet 2 gange men begge gange negativ... Det er lidt frustrerende ikke at have noget at forholde mig til..
Ved du om nogle kvinder udvikler hcg langsommere end andre? Da jeg testede ved min første graviditet var jeg lidt sent om at få mistanke omkring gravidtet så var i 6. uge før jeg testede og den var så svag positiv at vi var lidt i tvivl... Det var den dog og sidder i dag med den dejligste prinsesse på 2 år :o)
Nu har jeg være lidt "dum" og google det på nettet og fandt ud af udeblevet mens også kan være cyste eller tegn på sygdom, gør jo en helt nervøs.. Har dog sådan på fornemmelsen at der er en lille en i maven, men vil heller ikke glæde mig for meget for så at blive skuffet, hvis du forstår...
Håber du har nogle tanker, synes det er lidt tidligt at gå til lægen nemlig :o)
Med venlig hilsen
Den måske gravide :o)