Brev:
Kaffe, alkoholfri vin og ønsket graviditet
28. juli 2009
Alder:
0 mdr.
Kaffe, alkoholfri vin og ønsket graviditet
Hej Helen!
Har lige et par spørgsmål ang. anbefalinger af kost mm, ved ønske om graviditet.
Har læst mig til at over 5 kopper kaffe pr dag nedsætter graviditets chancer. Gælder dette også ved koffeinfri kaffe?
Ligeledes har jeg læst at det er bedst ikke at drikke alkohol, når man prøver at blive gravid, og kan sagtens se det fornuftige i det, men er det ok med f.eks. alkohol fri vin og øl??
Vil gerne være gravid hurtigt, er meget skruk:0), men ønsker indtil videre bare at lade naturen gå sin gang, og ønsker ikke at tage ægløsningstest mm. Men vil da gerne spise og drikke så optimalt så muligt.
Med venlig hilsen
Lisa