Brev:
Uge 8 (7+2 ) - pletblødning og ligament ligende smerter
29. juni 2009
Alder:
0 mdr.
Uge 8 (7+2 ) - pletblødning og ligament ligende smerter
Hej Helen
Sikken en god brevkasse, fandt frem til den, da jeg google vedr. ovenstående, og selvom - man kan læse sig frem til at pletblødning , jo ikke er så unormalt omkring uge 8 og at smerter nok er ligament smerter.... så for lige at berolige mig selv - spørger jeg dig direkte !
I lørdags 7+0 - fik jeg pletblødning med helt frisk rødt blod - sådan ca. 3 store dråber på str. med en en-krone hver, og havde mens. ligende smerter..
Fik jo et chock, men heldigvis har der ikke været noget som helst blod siden, kun ganske lidt brunligt i lidt udflåd.
Så det har da bestemt beroliget mig lidt. Men jeg har konstant ondt i maven, eller underlivet, menstruationsagtige smerter, men også de kendte ligament smerter når man lige rejser sig ell. lign ( er 2. gangs gravid)----
Skal jeg bare slå helt koldt vand i blodet, og satse på alt er ok, når der ikke har været med blod end den ene gang eller ???
Skal til første læge undersøgelse på tirsdag d. 7! - skal jeg bare vente der til ? - hvor de vel tager den der blodprøve , der kan bekræfte at der stadig er liv og glade dage i mavsen ???
Ja bekymringerne er næsten det værste ved det her ..... vil det jo så gerne ! og havde en helt problemfri første gravididet uden blødninger, kvalme eller sågar plukveer .-) ...... så blir jo let urolig !