Brev:
Flyve med mave
25. juni 2009
Alder:
0 mdr.
Flyve med mave
Hej Helen
Er jo i niende uge - baby projekteret til starten af februar næste år. Dejligt. Overvejer 2 ugers varme-ferie i november/december (går på barsel deromkring). Men kan jeg overhovedet det med mave - altså flyve hen til de varme lande...?
Ville gerne med den store mand og den lille mand på ferie, inden vi bliver invaderet af mindre fredsforstyrrer.
Kærlig hilsen
Mor K