Brev:
Hvordan ved man at man er gravid?
3. maj 2004
Alder:
0 mdr.
Hvordan ved man at man er gravid?
Hey
Jeg er godt klar over at man ikke får sine menstruationer, men kan man mærke det før? Ja hvad ved jeg ondt i maven, udflåd, kan man vide det på nogen måder?
Hvor stor er chancen for at bliv gravid den føste måned man er stoppet med P-piller!
På forhånd tak for hjælpen!