Brev:
Ægløsningstest
4. april 2009
Alder:
0 mdr.
Ægløsningstest
Hej Helen
Vi prøver at blive gravide igen, og jeg har denne gang købt ægløsningstest, nu har jeg så indtastet dato for første mensdag i sidste periode og dato for første mensdag i denne periode, og ud fra resultatet på "babyklar"s hjemmeside kommet frem til nogle dage hvor min ægløsning skulle finde sted.
Det var en periode fra 30.3 - 4.4 og jeg har udført testen korrekt hver dag, men ikke konstateret et forhøjet LH .. - er det så fordi jeg ikke har ægløsning, eller er det bare fordi kroppen jo heldigvis ikke altid kan kontrolleres og jeg bare har ægløsning uden for den tidsramme testen anviser ?
Årsagen til indkøb af testen er at jeg allerede smed p-pillerne i nov., og at der stadig ikke er sket noget .. Blev gravid med vores datter efter 4 mdr.
Noget andet er at samlejefrekvensen, med en lille i huset, er knapt så hyppig som da vi forsøgte at blive gravide med nr 1 ;-), derfor tænkte jeg det ville være smart med den ægløsningstest, så vi kunne planlægge lidt ..
Vi har vel gennemsnitligt samleje hver 3 dag, så chancherne skulle jo være fornuftige
Har tænkt på at opsøge en zoneterapeut eller lignende, for kan ikke lade være med at tænke på om vores datters tidlige ankomst på en eller anden måde har traumatiseret min krop, så jeg har fået svært ved at blive gravid, og måske har nogle spændinger der "sidder i vejen".
Det skal lige nævnes at jeg i mine meget unge år 2 gange blev gravid ved et uheld og fik foretaget abort, så det med at blive gravid har ikke umiddelbart været et problem
Så - nu brevet alt for langt igen igen ;-)
Håber du alligevel kan oveskue mine tanker og har et godt råd
De bedste forårshilsner
Josefines mor