Brev:
Hyppig menstruation og vil gerne være gravid
18. marts 2009
Alder:
0 mdr.
Hyppig menstruation og vil gerne være gravid
Hej Helen.
Jeg var så heldig at finde ud af i december måned at jeg var gravid, men fik desværre en spontan abort i 8 uge. Præcis 29 dage (min menstruation er altid kommet meget præcis) efter aborten fik jeg menstruation igen og alt virkede normalt.
Min kæreste og jeg er egentlig klar til at forsøge igen, men de sidste to måneder har jeg fået menstruation med kortere mellemrum (27 dage) og tænker nu om det er fordi min krop endnu ikke er kommet sig og om det så er urealistisk og forsøge at blive gravid igen?
Hilsen Helle