Brev:
Ægløsning og frugtbarhed
16. december 2008
Alder:
0 mdr.
Ægløsning og frugtbarhed
Hej Helen
Vi er ved at være klar til at få nr. to og har lige et spørgsmål i forhold til ægløsning. Hvor længe har man mulighed for at blive gravid efter at man har fået ægløsning. Er det kun et døgn eller er det længere tid.
Knus fra mig.