Brev:
Jern i graviditeten
23. november 2008
Alder:
0 mdr.
Jern i graviditeten
Hej Helen
Jeg har et spørgsmål ang. jern-tilskud. Jeg har forsøgt at læse mig frem til det, og der er forskellige anbefalinger både fra 10. graviditets uge og fra den 20.
Jeg er nu selv i uge 10 og vil derfor gerne vide, om jeg skal begynde nu? Jeg er gravid i udlandet og har derfor ikke helt så nemt til at kontakte min læge, derfor går mit spørgsmål til dig.
På forhånd tak for hjælpen
Med venlig hilsen
Anne