Brev:
Gravid - prøver stadig
30. oktober 2008
Alder:
0 mdr.
Gravid - prøver stadig
Hej Helen
Jeg prøver som sagt stadigvæk at blive gravid .... Ville høre om man kan gå til lægen og få tjekket sine æg og min kærestes sæd for om hvilke chancer man har får at blive gravid??
Jeg ønsker inderligt at få en lille baby, syns vi gør vores, holder os fra alkohol, spiser sundt, får div vitaminer, og dyrker motion....
Syns alle omkring mig er blevet gravide.... Begge mine søskende her inde for de sidste to måneder, VED ET UHELD begge to. Og så står jeg her som virkelig ønsker det, og så blir de det begge ved et uheld.
Begge lever usundt, og den ene har røget hash i flere år, og pludselig blir hun gravid.
Alt det der med at leve sundt og alt det der begynder jeg så småt at tvivle på.... Alle andre omkring mig som ikke er sunde og ikke ønsker at blive gravide BLIR DET. Forstår ikk at narkomaner og alkoholiker blir gravide i tide og utide, og vi andre sunde og raske mennesker skal vente og vente og vente lidt mere....
Ved godt jeg er negativ, men det er svært at holde hovedet højt når det lykkes for alle andre end en selv.
Har du nogle gode råd???
Og kan man som skrevet få tjekket sin frugtbarhed???
Med venlig hilsen
Nicola