Brev:
Kløe over hele kroppen under graviditet
27. september 2008
Alder:
0 mdr.
Kløe over hele kroppen under graviditet
Hej Helen
Jeg har lige et spørgsmål, angående graviditet, så det er selvfølgelig ikke sikkert du kan hjælpe mig, men jeg forsøger lige alligevel :O)
Jeg var sammen med en veninde som er gravid i 8 mdr., som beklager sig over at hun kløer over hele kroppen og ikke kan finde ud af hvorfor. Hun har tydeligt vand i kroppen, da fingrene er hævet. Hun har ingen knopper, så det er ikke eksem, men det er vildt ubehageligt og gør ondt på hende og har nogen gange svært ved at sove, for det kløer så meget.
Hun har været ved lægen, men lægen sagde hun skulle leve med det - og desværre har lægen tidligere ikke været nogen stor hjælp angående andre problematikker, så jeg lovede min veninde at spørge dig - tænkte det ikke kunne skade :O)
Håber du ved lidt om det og evt. kan anbefale et eller andet - det er så synd for hende :O(
Med venlig hilsen
Sanne