Brev:
Klamydia og gonore
10. september 2008
Alder:
0 mdr.
Klamydia og gonore
Hej Helen
Dejligt at se sådan en god side, hvor man kan få stillet sine spørgsmål.
Jeg har tænkt på noget. Hvordan ser chancerne ud for at blive gravid hvis man har været så uheldig, at have haft klamydia og gonore på samme tid (jeg havde en kæreste som ikke var helt tro viste det sig).
Det er 7 år siden dette er sket og jeg har lagt det bag mig, dog kan jeg ikke lade vær med at tænke på om mine æggestokke kan have taget skade af det.
Min mand og jeg har prøvet i fire mdr. nu, og jeg skal have min menstruation på søndag som forhåbentlig ikke kommer. Jeg ved godt at det stadig er tildligt i prøveperioden endnu, men jeg er en praktisk person og kunne godt tænke mig at vide, om jeg evt. skal tage til en gynækolog og få scannet mine æggestokke. Der kan man vel se om der skulle være dannet arvæv?
Og så lige et sidste spørgsmål. Er det okay at dyrke boksetræning hvis man er gravid? Der bliver slået på hinanden, men er mere fitness orienteret.
Jeg er lige startet til det i går og jeg er lidt usikker på om det er en god idé.
Venlig hilsen Lusen