Brev:
Afføring helt op til navlen
18. juni 2008
Alder:
2 mdr.
Afføring helt op til navlen
Hej Helen
Vores dreng er næsten tre måneder nu. Han har ikke så tit afføring mere hvilke jeg kan forstå er meget normalt i den alder.
Mit spørgsmål kommer så her: Er det normalt at når han så har afføring at der kommer virkelig meget altså så meget at hele bleen bliver fyldt med meget dej-lignende afføring og det går helt op til navlen fordi der er så meget??
Hilsen den bekymrede mor