Brev:
Bad hvor ofte?
17. juni 2008
Alder:
4 mdr.
Bad hvor ofte?
Hej Helen
Så er jeg lige på banen igen med et par praktiske spørgsmål.
Sylvester er nu blevet 4 måneder og så er det, vi spørger os selv, om vi burde bade ham oftere end hver 3. dag, som vi gør i øjeblikket? Vi putter lidt babyolie i badevandet, men smører ham ellers ikke med noget. Han har lige haft et par tørre pletter på anklerne, som vi masserede babyolie på, men har ellers fin hud uden problemer. Men hvornår begynder man at smøre ham med noget? Eller gør man slet ikke det????
Mange hilsner
Heidi