Brev:
Hård mave - 2 mdr.
11. juni 2008
Alder:
2 mdr.
Hård mave - 2 mdr.
Hej Helen
Glemte lige noget. Hvordan kan man se om et spædbarn har hård mave?
Han prutter meget for tiden, men der kommer ikke noget afføring i bleen. Det er tredje dag uden noget, jeg ammer ham 100 %. Hvis han havde hård mave ville vi så kunne mærke det på hans adfærd?
Hilsen Linda