Brev:
Maveproblemer tidlig morgen
4. juni 2008
Alder:
2 mdr.
Maveproblemer tidlig morgen
Hej Helen
Endnu et spørgsmål til dig. Vores søn på ti uger får laktulose fordi han har haft svært ved at komme af med sin afføring. Det går fint efter at han får laktulose.
Mit spørgsmål er:
Jeg ammer ham ca. ved 21 tiden igen ved midnatstid, derefter ved 3 tiden og igen ved 04.30 tiden. Ca. mellem kl. 05-06 hver morgen ligger han i lang tid (over en halv time) og presser og klynker. Jeg har prøvet at tilbyde ham brystet i tilfælde af at det var sult, det er det ikke. Når han har ligget sådan i lang tid stopper det. Der kommer som sådan ikke noget i bleen, så jeg er så nervøs for hvorfor han anstrenger sig sådan.
Hvad kan årsagen være til at han ligger sådan hver morgen og anstrenger sig, synes det er så synd for ham og kan jeg gøre noget??
Hilsen Linda