Brev:
Rensning af øre
10. marts 2008
Alder:
3 år
Rensning  af øre
Hej Helen
Min søn på 3 år har været til hals-næse-øre læge. Jeg fik at vide jeg skal skylle hans øre, da der var meget voks. Jeg har gjort det i det ene øre, men det er bestemt ikke noget han kan li. Jeg bruger hånd varm glyserin dråber ( købt på apoteket) Det gik fint nok, men og få skyllet hans øre med vand bagefter, hvor han skreg. Vi var meget forsigtige.
Er der andre måder man kan gøre det på, for de anbefaler alle og få skyllet øre. Hvad med min pige på 2 snart 3 år?
Hilsen
Pia