Brev:
Grød med drikkeklar erstatning og udmalkning af modermælk
7. februar 2008
Alder:
4 mdr.
Grød med drikkeklar erstatning og udmalkning af modermælk
Hej Helen
Har du et forhold mellem rismel, vand og så modermælkserstatning fra karton (ikke pulver). Jeg kan ikke finde nogen opskrift på grød, hvor det ikke er Mme-pulver, der blandes i.
Den 24 skal min svigermor passe vores datter en aften fra ca 17-? (formentlig 01). Hun er da lige blevet 5 mdr. og spiser nu 1 skemåltid, men til den tid formentlig 2 skemåltider. Jeg havde tænkt mig at malke ud og gemme mælken i fryseren, da hun ikke er vant til Mme. Hvor længer er det, at mælken holder sig på køl?
Vil det være bedre at vænne hende til en flaske Mme i ugen op til? Jeg ønsker ikke at min mælkeproduktion går ned...
Venlig hilsen
Karin