Brev:
Forkølet og hård mave
31. januar 2008
Alder:
2 mdr.
Forkølet og hård mave
Hej Helen
Så er der lige et par spørgsmål fra os.
Malou er 2 måneder på søndag og døjer med lidt hård mave, hun får kun flaske og giver hende lidt laktulose så jeg er sikker på hun har afføring hver dag, ellers har hun nemlig ikke, det hjælper også, men er usikker¨på hvor meget jeg skal give og skal det være hver dag?? i hvor lang tid?, giver hende mellem 3 og 6 ml hver dag i hendes mad, altså i flasken.. er det for lidt?
Og næste spørgsmål: Hun er blevet forkølet og har besvær med at trække vejret ud af næsen og det er tit træls når hun ligger med sutten og enten skal sove eller sover, da hun tit vågner da hun ikke kan få vejret lyder det som om, vi bruger en næsesuger og noget saltvand hver dag for at få det væk, men synes hun har haft det i over en uge nu og det er svært og få helt væk, hvad kan man ellers gøre synes du??? Er der andre gode råd? kan finde på om aften også at give hende lidt kamille the også nogle gange med sukker i .. det kan hun godt lide..
Mange hilsner
Pernille og Malou