Brev:
Underlig hovedfacon
5. januar 2008
Alder:
2 mdr.
Underlig hovedfacon
Hej Helen
Jeg synes, vores tvillinge-piger har en lidt underlig hovedfacon...
Jeg ved ikke, om det skyldes, at de er for tidligt fødte, ca 6 uger før tid.
De er i dag 2 mdr. Blev født 22. oktober. Havde termin 7. dec.
Da jeg gik i mødregruppe med min pige, som nu er 3 år, kan jeg huske, at der var en dreng med fladt baghoved. Vores tvillinger har næsten det modsatte. Sådan nogle små lidt aflange hoveder, når man ser bagfra og ned...hvis du forstår.
Retter det sig...?
Kærlig hilsen
Lise