Brev:
Afføring og prutten
12. juni 2007
Alder:
2 mdr.
Afføring og prutten
Hej Helen
Jeg fødte den 19/4 en stor dejlig og velskabt datter, så nu er Isabella blevet storesøster :0). Lillesøster bliver ammet 100% og tager ca. 1 kg. på pr. måned, så man må sige, at den del går fint.
Vi er kun generet af en ting, nemlig meget ildelugtende prutten - fra lillesøster, ikke os andre ;o). Hun har ikke afføring hver dag, som jo ikke er unormalt når man bliver ammet, men det er så slemt med hendes prutten, at hvis vi kører i bil, må vi køre ind til siden og lufte ud, før vi kan fortsætte turen. Det lyder vældig komisk, kan jeg godt selv høre, men det er altså et problem for os. Hun viser ikke tegn på mavekneb. Jeg har dog for en sikkerheds skyld givet hende zoneterapi, men hendes mave virker ikke irriteret. Jeg spiser normal og sund mad, ryger og drikke ikke alkohol og døjer ikke med luft i maven. Hvad kan være i vejen og hvordan kan vi hjælpe hende (og os)?