Brev:
Rugbrød med kerner, øjenfarve mv.
22. april 2007
Alder:
18 mdr.
Rugbrød med kerner, øjenfarve mv.
Hej Helen
Her lige et par blandede spørgsmål fra os :-)
Hvornår må jeg give min datter rugbrød med kerner - og tager hun skade af af få en enkelt skive, f.eks. hos mormor?
Hvornår er den endelige øjenfarve der?
Og så det lidt længere....Vi er i weekenden inviteret på ferie i et feriecenter med masser af swimming pools. Jeg er dog i tvivl om, hvorvidt min datter må komme i vandet, når hun har astmatisk bronkitis. For tiden er det ikke så slemt, men hun får stadig medicin 3 gange om dagen....hvad mener du?
Glæder mig til at høre fra dig :-)
Kærlig Hilsen Mette