Brev:
Baby vægtøgning og trivsel
19. august 2023
Alder:
2 mdr.
Baby vægtøgning og trivsel
Hej Helen
Tak for en rigtig god brevkasse og for alle dine svar :)
Som du ved, har vi haft en del udfordringer med amningen, det går lidt bedre nu, men det fungerer ofte ikke helt, og det er helt ærligt efterhånden ved at være ret hårdt.. Jeg har det dog okay med, hvis det bliver nødvendigt med flaske. Jeg kan jo mærke, at når vi en gang imellem giver flaske nu, så er hun meget gladere og sover også bedre, og det er vel det vigtigste?!.
Men, hvor meget kan jeg forvente at lillesøster skal tage på i 2-4 måneders alderen? Og hvad skal jeg generelt se på, for at vurdere, hvorvidt hun trives?
Tak,
mor til 2