Brev:
Gelatine-agtige stykker i bleen
30. juli 2023
Alder:
2 år, 6 mdr.
Gelatine-agtige stykker i bleen
Hej Helen
Her til morgen er min datters natble og numse fuldstændig fyldt med små gennemsigtige stykker. Det ligner glasskår eller store stykker salt, men de er bløde og føles som gelatine...
Jeg har aldrig oplevet det før, og nu er hun 2.5 år. Hun virker helt okay og upåvirket af det, men jeg er selv blevet temmelig forskrækket over det, så jeg håber, at du kan svare og fortælle, hvad det er?
Tak,
Mor