Brev:
Bøvser og luft - 3 mdr.
2. marts 2023
Alder:
3 mdr.
Bøvser og luft - 3 mdr.
Kære Helen,
Tak for dit svar om søvn. Det har været brugbart og vi prøver ihærdigt.
Jeg har læst et indlæg fra 20. September 2016, som lyder præcis som vores Anna. Jeg søgte lidt frem og tilbage for at se, om nogle stod i samme båd og det gør der jo som regel ;-)
Jeg giver flaske tre gange dagligt og jeg kan se, at du i dit svar på “bøvser og luft” fra 2016, anbefaler en MME som hedder Enfamil AR, og jeg har også læst du før har skrevet det ikke forhandles i DK mere.
Hvorfor mon? Ville det give mening at prøve det? For vores Anna er præcis som der bliver beskrevet i indlægget fra dengang.
Vil du anbefale at starte så småt på skemad og grød fra 4 mdr? Hun er 3 mdr og et par dage nu, for at se om det hjælper på rallen, svære bøvser og gylp.
Det er som om hun kæmper med det og kommer med nogle små “pres” lyde efter måltiderne.
Jeg håber det giver mening og er OK, at jeg henviser til et andet oplæg med samme udfordringer som vores lille pige.
Kære Annas mor