Bøvser og luft - 3 mdr.

2. marts 2023

Kategori:
Alder:
3 mdr.

Bøvser og luft - 3 mdr.

Kære Helen,

Tak for dit svar om søvn. Det har været brugbart og vi prøver ihærdigt.

Jeg har læst et indlæg fra 20. September 2016, som lyder præcis som vores Anna. Jeg søgte lidt frem og tilbage for at se, om nogle stod i samme båd og det gør der jo som regel ;-)

Jeg giver flaske tre gange dagligt og jeg kan se, at du i dit svar på “bøvser og luft” fra 2016, anbefaler en MME som hedder Enfamil AR, og jeg har også læst du før har skrevet det ikke forhandles i DK mere.
Hvorfor mon? ...

Annonce

... Ville det give mening at prøve det? For vores Anna er præcis som der bliver beskrevet i indlægget fra dengang.

Vil du anbefale at starte så småt på skemad og grød fra 4 mdr? Hun er 3 mdr og et par dage nu, for at se om det hjælper på rallen, svære bøvser og gylp.
Det er som om hun kæmper med det og kommer med nogle små “pres” lyde efter måltiderne.

Jeg håber det giver mening og er OK, at jeg henviser til et andet oplæg med samme udfordringer som vores lille pige.

Kære Annas mor

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

Give MME uden at opvarme det?

Hej Helen Nu hvor det er blevet varmere og bedre vejr, så vil jeg gerne...

5. april 2024 | Amning | 3 mdr.

Løbe når man ammer

Hej Helen. Min kæreste og jeg har den dejligste pige på knap 3 måneder, og...

27. marts 2024 | Amning | 3 mdr.

Ønsker at stoppe amning

Kære Helen. Jeg har suppleret amning med flaske fra min datter var ca. 5...

25. marts 2024 | Amning | 3 mdr.

Ammer mere nat end dag

Kære Helen Vi har en dejlig pige på 3 måneder, der vokser og trives rigtig...

11. februar 2024 | Sovevaner | 4 mdr.

Forskellige putteritualer?

Hej Helen Jeg har et spørgsmål vedrørende putteritualer. Min dreng er 4...

Annonce

Viden om børn:

Bug Buster

Bug Buster er en metode til at fjerne hovedlus. Joanna Ibarra fra den velgørende organisation Community Hygiene Concern i London har udviklet denne metode og princippet i i Bug Busting er, at du i en og samme arbejdsgang får tjekket for hovedlus og også får fjernet lusene.

Metoden bygger på viden om lusenes adfærd og udvikling og på benyttelse af tættekam, almindelig shampoo og hårbalsam. Behandling med insekticider er således overflødig.

Du kan købe "Bug Buster"...

Læs mere i Babylex

Tidlig født

Når børn bliver født før termintidspunktet taler man om for tidlig fødsel. En graviditet varer normalt ca 40 uger.

Børn der er født mellem uge 33 og uge 37, betegnes ofte "moderat tidlig født". Disse børn er altså født mellem 3-8 uger for tidligt.

Børn der er født mellem uge 29 og uge 32, betegnes normalt som "meget tidligt født". Disse børn er født mellem 9-12 uger for tidligt.

Børn der er født før uge 29, betegnes normalt som "extremt tidligt...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Det siger medlemmerne ...

Selvfølgelig har jeg en tilknyttet kommunal sundhedsplejerske, men jeg er super glad for mit medlemskab hos NetSundhedsplejerkse.dk, da der dukker mange spørgsmål op i løbet ugen med en lille ny og jeg kan kun anbefale det.

Camilla Martin