Brev:
Forsinket tand
23. januar 2018
Alder:
15 mdr.
Forsinket tand
Kaere Helen
Jeg skriver til dig fordi jeg er lidt usikker paa, om jeg boer vaere bekymret for, og derfor faa tjekket, om der kan vaere noget galt med min datters ene tand.
Ind til for nylig kom de i par, foest de to nederste fortaender, saa de to oeverste, saa de naeste too oeverste, og i starten af december kom den naeste af de nederste ogsaa, og den er ved at vaere naesten helt udvokset, mens den makker stadig lader vente paa sig.
Jeg synes laenge jeg har kunnet ane spidsen af den, men det er lige som om den ikke rigtig kommer frem. Kan der gaa noget galt, naar taenderne vokser ud? Eller er det helt normalt at den ene tand er laengere om det end makkeren? Grunden til min bekymring er, at de seks foeste som naevnt var saa synkrone.
Mange hilsener
Anne