Brev:
Bider negle - 3 år, 10 mdr.
25. maj 2014
Alder:
3 år, 10 mdr.
Bider negle - 3 år, 10 mdr.
Kære Helen.
Vores søn, som fylder fire i begyndelsen af august, er begyndt at bide negle. Han stoppede med sut for tre-fire mdr siden uden problemer, og han er ved at smide bleen.
For tiden fortæller han alle, han møder, at han fik en stor gave, da han stoppede med sut, samtidig med at han er begyndt at bide negle. Han har altid været meget oral - alt skulle i munden også lang tid efter babyfasen. Han har ikke virket til at savne sutten, men vi bliver da lidt i tvivl pga det med neglene.
Hilsner
Maria