Brev:
Afføring og MME
13. april 2013
Alder:
4 mdr.
Afføring og MME
Hej Helen.
Mange tak for dit forrige svar ang. vores datters evindelige bøvseri. Det giver en ro at vide, vi allerede har forsøgt alt, og at kun tiden kan arbejde for os nu.
Nå, endnu et spørgsmål.
Vores datter får flaske med MME og har gjort det siden hun var 2 mdr. Hun får Movicol Junior dagligt. Jeg er i tvivl om, hvorvidt flaskebørn kan have for mange afføringer i døgnet? Det anbefales som minimum een gang, men er der en øvre grænse? :)
Hun har afføring mellem 2-5 gange; det er tyndt og grynet, men ikke decideret vandet. Hun lader til at trives med det, og jeg er da også meget påpasselig med at sætte dosis for meget ned, da hun har meget let til forstoppelse.
Hvad tænker du om det?
Med venlig hilsen
lillepigens mor