Brev:
Overvægtigt barn?
15. marts 2012
Alder:
14 mdr.
Overvægtigt barn?
Kære Helen
Min datter er 14 måneder og ligger vægtmæssigt 2 kurver over gennemsnittet. Hun er fin og aktiv, men der er mange som kommenterer at hun er en stor pige, der er godt i stand ...
Hvornår skal vi være bekymrede for overvægt?
Kærlig hilsen
En far