Brev:
P-piller - 0 mdr.
27. juli 2004
Alder:
0 mdr.
P-piller - 0 mdr.
Hej!
Jeg er begyndt på p-piller af mærket Novynette. Jeg kan ikke rigtigt få mit spørgsmål besvaret ud fra brugsanvisningen:
Jeg ved at man skal tage den første pille på den første menstruationsdag, men er det før eller efter man er begyndt at bløde?
Jeg fik min menstruation ved ca. 11-tiden, og tog den første pille ved 18-tiden, er det normalt at jeg har min menstruation mens jeg tager pillerne, for jeg ville tro at den holdt op lige så snart jeg startede på dem? Og hvornår er jeg beskyttet mod graviditet?
På forhånd tak,
Med venlig hilsen L.A.