Brev:
Når 3 bliver til 4...
25. oktober 2011
Alder:
0 mdr.
Når 3 bliver til 4...
Kære Helen.
Vi er for 14 dage siden blevet beriget med en lillebror.. han lod vente på sig 11 dage over tiden og fødslen blev til sidst sat igang med piller om fredagen uden der skete alverden og først søndag nat skete der noget vandet gik og han er født på under en halv time! Men helt normalt og uden problemer..
Det er nu heller ikke så meget ham jeg vil spørge til..fredag for en uge siden fik jeg den obligatoriske tudetur..den fortsætter så bare stadig og jeg syns det er ved at være lidt hårdt.
Mine tanker er hele tiden hos min "store"pige-Line 21 mdr, jeg syns hun klare den nye rolle rigtig flot, og da lillebror er en stille og rolig sovende dreng har vi haft god tid til at være der for Line, hun holdt fri fra dagpleje den første uge - men er nu vendt tilbage og dagplejemor siger hun klare det så flot og hun er stadig en glad snakkende pige. Det gør mig selvfølgelig glad og stolt, så hvorfor skal jeg hele tiden kæmpe med at holde tårene tilbage.
Jeg har selv altid været en der klarer mig selv og ikke viser hvis jeg er ked af det. min kæreste gennem 4 år er grunden til jeg har lært at vise mine følelser mere og han blir lidt bekymret over at se den så før stærke pige knække sammen over... ja ingenting vel???
Men jeg vil bare så gerne gøre alt det bedste for mine børn og nu tvivler jeg helt på min kunnen - jeg føler en stor svigt overfor Line over at jeg har taget hendes mor fra hende - selvom jeg godt ved at det har jeg jo ikke..
Kan du sige lidt om hvad et barn på Lines alder tænker om den situation vi nu er i. Lillebror har jo ligesom ikke prøvet andet end at vi er fire...
En lang smøre og rodet - men havde brug for at dele tankerne med dig.
Kærlig hilsen
Camilla.