Brev:
Sko indenfor og udenfor ?
16. april 2011
Alder:
13 mdr.
Sko indenfor og udenfor ?
Hej Helen
Har brug for et godt råd ang. sko til min søn på godt 13 måneder. Han har gået rundt et par måneder og går ret godt efterhånden.
Indendørs: Hvad er det bedste for hans fødder?
Vi har mest brugt skridsikre sokker indtil nu, men da jeg var ude at købe sko forleden sagde ekspedienten at det var bedre med rigtige sko, der støtter ham - også indenfor. Det forvirrer mig noget. Hvad er din holdning til indendørs sko?
Udendørs: Vi har investeret i et par sandaler og et par sko. Tænker det er fint til udendørs brug.
God påske
Kærlig hilsen
C