Brev:
Spørgsmål til hverdagen
1. februar 2011
Alder:
13 mdr.
Spørgsmål til hverdagen
Hej Helen.
Så det tid til at få lidt hjælp igen. Frederik er næsten 13 måneder og egentlig går det meget godt.....
Han går for det meste selv nu eller også gumper han sig frem. Han er begyndt at slå hovedet mod ting, hvis han ikke får sin vilje, eller bliver ked af det, jeg har kun læst om børn der gør det i sengen og heller ikke i mødregruppen har de oplevet det !!!!
Han får stadig sin vælling til nat, hvornår skal jeg tænke på at tage den fra ham, får tidlig aftensmad, kan ikke trække den uden han bliver hysterisk og ikke vil spise..... ???? prøvet med grød, men vil han ikke have istedet for flaske. Han er ikke en stor dreng derfor får han den endnu......
Til eftermiddag er han blevet træt af boller og brød vil kun have frugt eller yoghurt dette giver desværre MEGET dårlig mave nogle forslag til noget ??? om natten har vi dage han sover fra kl 19 til 5 og først der gives sutten, men igen andre dage er vi derinde 2-6 gange. han sover en time til formiddag og 2 1/2 til 3 timer om eftermiddagen i dagpleje....
På forhånd tak for hjælpen...
Hilsen Frederik´s mor
Ps jeg føler tit jeg mærker at mælken løber til (kriblen på ryggen ) er dette nornalt ikke ammet siden han var 5 månder ;-)