Brev:
Ældste barn i dagplejen
11. januar 2011
Alder:
18 mdr.
Ældste barn i dagplejen
Hej Helen.
Jeg har også lige et spørgsmål, som jeg godt vil have dit syn på.
Sofie går i dagpleje med 3 drenge. Den ældste stopper om 3 uger og så er Sofie ældst og vi ved jo så ikke hvor gammelt det nye barn der nok kommer vil være. I 2 drenge er 4 og 8 måneder yngre end Sofie, vil det være et problem tror du? Jeg tænker mere i forhold til udvikling osv. Hun har fungeret rigtig fint med at være den yngste og kan snildt hamle op med de 3-årige drenge.
Vil hun få udfordringer nok ved at rende rundt med de små drenge, der kun lige kan gå og ikke har noget sprog?
Måske er jeg bare pylret, har heller ikke nogen anden løsning men vil gerne høre havd du siger til det.
de er selvfølgelig i legestue nogle gange og dagplejerne besøger hinanden så hun ser jo også andre børn.
Venlig hilsen
Sofies mor.